ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)

شرکت شیمی کهن تامین کننده طیف وسیعی از اسیدهای چرب اتوکلیسه 12 تا 18 کربنه مثل کوکونات فتی اسید، اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)، استئاریک اسید و… است. اسیدهای چرب اتوکسیله کاربردهای زیادی دارند. عمدتا به عنوان سورفکتانت های غیر یونی در انواع فرمولاسیونهای صنعتی، آرایشی و بهداشتی به کار برده می شود. این مواد همچنین به عنوان عامل پاک کننده ،عامل مرطوب کننده، پخش کننده ها یا امولسیفایرها، نرم کننده ها ، عامل های تکمیل کننده چرخشی در فرمولاسیون های نساجی استفاده می شوند.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)

اسید اولئیک اتوکسیله (OAE) ازفرایند اتوکسیلینگ تشکیل می شود. که اسید اولئیک اتوکسیله برای واکنش با اتیلن اکسید ساخته می شوند. این فرایند اتوکسیلته بنام اتوکسیلید اسید چرب شناخته می شود. از طرفی فراورده های اتوکسیلات که از این فرایند اتوکسیلینگ تشکیل شده اند. مواد غیر فعال کننده سطح غیر آلی هستند که در فرمولاسیون های خانگی و صنعتی استفاده می شوند.

محبوب ترین کاربرد این اسید اولئیک اتوکسیله در صنعت نساجی است.آنها به عنوان مواد تشکیل دهنده چرخش در فرمولاسیون های متنوع مختلف استفاده می شود.اتوکسیلات ها بر اساس اسید استئاریک در صنایع آرایشی به عنوان امولسیفایرها در کرم ها و لوسیون های روغن در آب کاربرد دارند.

  • نام شیمیایی : اسید اولئیک اتوکسیله( OAE)
  • نوع بسته بندی : بشکه 220 کیلویی
  • کشور سازنده : ایران

اسید اولئیک اتوکسیله

مشخصات اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)

اسید اولئیک اتوکسیله (OAE) یک ترکیب شیمیایی از خانواده اسیدهای چربی است که دارای یک زنجیره هیدروکربنی بلند با گروه‌های اتوکسیل می‌باشد. این ترکیب معمولاً به عنوان یک ماده افزودنی، سورفکتانت، و یا ترکیباتی که به عنوان مواد امولسیفایر در صنایع مختلف از جمله صنایع شوینده، کاغذ، پوشش‌های پلیمری و محصولات شیمیایی استفاده می‌شود. اسید اولئیک اتوکسیله دارای خصوصیاتی همچون خواص امولسیفایری، ترشوندگی، و خواص افزاینده رسانایی است.

کاربردهای اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)

اسید اولئیک اتوکسیله (OAE) در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  1. صنایع شوینده: به عنوان یک ماده فعال سطحی و امولسیفایر در تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. صنایع پلیمری: در تولید پوشش‌های پلیمری، رنگ‌ها، و رزین‌های پلیمری به عنوان یک عامل امولسیفایر و پایدارکننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. صنایع غذایی: در تولید محصولات غذایی به عنوان یک ماده امولسیفایر و پایدارکننده، به ویژه در تولید مواد غذایی پروتئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. صنایع دارویی: در فرآوری و تولید داروها به عنوان یک ماده امولسیفایر و حفظ‌کننده استفاده می‌شود.

امولسیفایر،کمک ماده رنگی، مواد آرایشی بهداشتی، فرایند نساجی، شوینده غیر یونی، روان کننده، نرم کننده، ضدکف، پخش کننده برای موادآرایشی می باشد.

ساختار اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)

اسید اولئیک اتوکسیله (OAE) دارای یک زنجیره هیدروکربنی بلند با گروه‌های اتوکسیل است. این زنجیره هیدروکربنی دارای اتصالات اتوکسیل (-O-) است که به این مولکول خصوصیت‌هایی مانند خواص امولسیفایری و پایدارکنندگی می‌دهد.

اسید اولئیک اتوکسیله (OAE) یک ترکیب شیمیایی از خانواده اسیدهای چربی است. این ترکیب دارای یک زنجیره هیدروکربنی بلند با گروه‌های اتوکسیل (-O-) است. زنجیره هیدروکربنی متصل به گروه‌های اتوکسیل به این مولکول خصوصیت‌هایی مانند خواص امولسیفایری و پایدارکنندگی می‌دهد. اسید اولئیک اتوکسیله به عنوان یک ماده فعال سطحی و امولسیفایر در صنایع مختلف از جمله صنایع شوینده، پلیمری، غذایی و دارویی استفاده می‌شود.

نگهداری و حمل ونقل

اسیداولئیک اتوکسیله باید در شرایط تحت پوشش خشک و دور از منبع حرارت و جرقه نگهداری شود.عامل های خاموش کننده در اکسیدکربن و پودرهای شیمیایی خشک است.مواد توسیه شده برای نگهداری،حمل و نقل و توضیع اسیدهای چرب استیل ضد زنگ،کربن استیل ،استیل گالوانیزه شده و کربن استیل روکش شده با اپوکسی یا PVC یا پلی استر است.

فله یا بشکه های 220 لیتری بسته بندی شده.و در 24ماه درانبار سرپوشیده قابل نگهداری می باشد.

خرید اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید اسید اولئیک اتوکسیله (OAE) با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

خرید اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)

قیمت – فروش اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش اسید اولئیک اتوکسیله (OAE)   می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت اسید اولئیک اتوکسیله (OAE) میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت