ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

سالت نیکوتین چیست؟

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

سالت نیکوتین چیست؟

84 / 100

اگر به تازگی با دنیای ویپینگ آشنا شده باشید احتمالا سوالات زیادی در مورد سالت، جویس، فرق سالت و جویس و مواد تشکیل دهنده سالت نیکوتین در ذهن‌تان شکل گرفته است.

دنیای ویپینگ در این سال‌ها پیشرفت‌های زیادی را به چشم دیده است. سالت نیکوتین (Nic Salt) راه حل جدیدی در دنیای ویپینگ به شمار می‌آیند و به طور تخصصی برای افرادی که علاقه‌مند به مصرف نیکوتین زیاد هستند، به وجود آمده‌اند.

سالت‌های نیکوتین یک جایگزین ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال ترک سیگار و پیدا کردن یک جایگزین کم خطرتر برای آن می‌گردند. سالت‌های نیکوتین به عنوان یک راه موثر جهت ارسال نیکوتین به بدن انسان شناخته می‌شوند.

با ما در این پست همراه باشید تا به سوال (سالت نیکوتین چیست؟) پاسخ دهیم و هر آنچه در مورد سالت نیکوتین باید بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

سالت نیکوتین چیست؟

خب به سوال اصلی برگردیم، منظور از سالت نیکوتین (Nicotine Salt) چیست؟ برای جواب به این سوال اول باید نیکوتین خالص (Free Base Nicotine) را برای شما شرح دهیم. نیکوتین خالص همان نیکوتینی است که اکثر تولید کنندگان ایجویس در محصولات خود به کار می‌برند. نیکوتین خالص در محصولات ترک سیگار از جمله آدامس، چسب و اسپری نیکوتین نیز به کار گرفته می‌شود.

برای استفاده از نیکوتین خالص در ویپینگ دمای بسیار زیادی نیاز خواهد بود و در ضمن شکل نیکوتین خالص از PH بالایی برخوردار می‌باشد (حالت قلیایی دارد) که در هنگام ویپینگ گلو را می‌زند و مصرف آن را سخت می‌کند.

محققان برای رفع این مشکلات شکل جدیدی از نیکوتین را ابداع کردند که حاصل اضافه کردن اسید ضعیف به آن محلول مورد نظر است که به اصطلاح به این حالت Salt گفته می‌شود.

به دلیل اضافه کردن اسید‌هایی همچون بنزوئیک اسید، سالت‌ نیکوتین از PH پایین‌تری برخوردار بوده و گلو را اذیت نمی‌کنند، همچنین برای ویپینگ به دمای کمتری نیاز پیدا می‌کند و در هنگام مصرف نیکوتین موجود در آن بسیار سریع‌تر جذب بدن می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده تا تولید کنندگان بتوانند مقدار بیشتری نیکوتین به محصولات خود اضافه کنند (سالت‌های نیکوتین بین 25 الی 50 میلی‌گرم نیکوتین دارند)، در صورتی که در اکثر جویس‌ها به طور میانگین در حدود 6 میلی‌گرم نیکوتین خالص وجود دارد.

سالت نیکوتین چیست؟

مواد تشکیل دهنده سالت جویس‌ها کدامند؟

مواد اولیه تشکیل دهنده سالت‌های نیکوتین مشابه مواد به کار رفته در جویس‌ها می‌باشد، با این تفاوت که میزان مواد اولیه در هر کدام از آن‌ها از یک نسبت به خصوص پیروی می‌کند. سالت‌های نیکوتین نیز از چهار ماده اولیه اصلی یعنی گلیسیرین گیاهی (VG)، پروپلین گلیکول (PG)، نیکوتین و طعم دهنده تشکیل شده‌اند.

برخلاف ایجویس‌ها، در سالت‌های نیکوتین از نسبت VG به PG متفاوتی استفاده می‌شود و این نسبت چیزی در حدود 40 الی 50 درصد VG در کنار 50 الی 60 درصد PG می‌باشد که هر برند بسته به فرمول خاص خود از نسبت خاص خودش استفاده می‌کند.

یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده سالت، نیکوتین موجود در آن‌ است. میزان نیکوتین موجود در این مایع‌ها چیزی بین 25 تا 50 میلی‌گرم می‌باشد و از نوع سالت نیکوتین است که جذب بسیار سریع‌تری دارد. علاوه بر VG، PG و نیکوتین، از طعم دهنده‌ها نیز در این مایع استفاده می‌شود تا تجربه ویپینگ شما را لذت بخش‌تر کند.

برای مصرف سالت از چه دستگاهی باید استفاده کرد؟

شما می‌توانید سالت نیکوتین خودتان را تقریبا با هر دستگاه ویپینگی مصرف نمایید. اما از آنجایی که در ترکیب این مایع از نسبت VG به PG 50 به 50 استفاده شده است، توصیه می‌کنیم که سالت نیکوتین را با دستگاه‌های پاد سیستم استفاده نمایید تا بهترین تجربه ویپینگ ممکن را برای شما رقم بزند.

استفاده از سالت نیکوتین در دستگاه‌های ساب اهم توصیه نمی‌شود، زیرا این دستگاه‌ها برای ایجاد حجم بخار بسیار زیاد در هر بازدم طراحی شده‌اند و می‌تواند دوز نکوتین بسیار بیشتر از حد تصور شما را در اختیارتان قرار دهد.

دستگاه‌های پاد سیستم به صورت تخصصی برای مصرف سالت‌های نیکوتین و مایع‌های دارای نسبت 50 به 50 VG به PG طراحی شده‌اند.

خرید نیکوتین مایع خالص

جهت خرید نیکوتین مایع خالص می توانید با شرکت شیمی کهن که فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی است و ، آماده ارائه خدمات در حوزه خرید نیکوتین با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید این ماده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن که نمایندگی مرک را دارد خریداری کنید.

سالت نیکوتین چیست؟

مزایا و مضرات استفاده از سالت نیکوتین

استفاده از سالت نیکوتین برای شما مزایا و مضرات خاص خودش را دارد که در این بخش آن‌ها را به شما توضیح خواهیم داد.

مزایای استفاده از سالت

تامین میزان نیکوتین مورد نظر: معمولا افرادی که به دنبال ترک سیگار و یافتن جایگزینی برای آن هستند، به دنبال محصولی که از نیکوتین بالایی برخوردار باشد می‌گردند. به همین دلیل این دسته از افراد نیکوتین سالت را به دلیل داشتن میزان نیکوتین قابل توجه و جذب سریع‌تر نسبت به نیکوتین معمولی ترجیح می‌دهند.

دستگاه ارزان‌تر:

برای مصرف جویس‌های معمولی به یک دستگاه قدرتمند یا ساب اهم نیاز خواهید داشت. در حالی که سالت نیکوتین را می‌توان با دستگا‌ه‌های ارزان قیمت‌تر و دارای قدرت خروجی کمتر مصرف کنید.

مصرف کمتر جویس سالت:

سالت‌های نیکوتین عموما برای دریافت میزان نیکوتین مورد نظر افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که میزان نیکوتین موجود در این مایع‌ها بالا است، با چند بازدم می‌توانید مقدار نیکوتین مورد نظر خود را بدست بیاورید. به همین دلیل در طولانی مدت مصرف سالت نیکوتین بسیار کمتر از جویس‌ها می‌باشد.

زنندگی کم گلو:

سالت‌های نیکوتین با وجود اینکه از میزان نیکوتین بالایی برخوردار هستند، گلو را اذیت نمی‌کنند. این ویژگی به دلیل کم بودن میزان PH سالت نیکوتین است که در هنگام ویپینگ گلو را نمی‌زند.

بهترین جایگزین سیگار:

محلول سالت مواد سرطان زا و سمی موجود در سیگار مانند قطران را ندارند. این مایعات با وجود داشتن میزان نیکوتین بالا اثرات مضر سیگار را از خود نشان نمی‌دهند.

ماندگاری بالا:

سالت‌های نیکوتین از طول عمر بالایی برخوردار هستند. دلیل آن هم استفاده از شکل پایدار نیکوتین است که در هنگام تماس با هوا و سایر تغییرات محیطی به سرعت اکسید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: خطرات نیکوتین برای کودکان و بزرگسالان

معایب استفاده از سالت

دارای ویپینگ سنگین: سالت‌ها از میزان نیکوتین بسیار بالایی برخوردار هستند و ویپینگ آن‌ها برای هر شخصی توصیه نمی‌شود. تنها در صورتی که تجربه مصرف سیگار و قلیان دارید و به فکر ترک آن هستید، استفاده از سالت می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

ویپینگ بدون فان و سرگرمی: سالت‌های نیکوتین از حجم بخار بسیار محدودی برخوردار هستند و جنبه فان کمتری دارند. اگر به ایجاد کلودهای بخار حجیم علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم که از ‌ای‌جویس‌های معمولی برای ویپینگ خود استفاده نمایید.

محدودیت در انتخاب: از آنجایی که سالت‌های نیکوتین نسبت به جویس‌های معمولی جدید‌تر هستند، هنوز آنطور که باید بازار خود را پیدا نکرده‌اند. از همین رو شرکت‌های سازنده به صورت محدود‌تری و با طعم‌های کمتر نسبت به جویس‌های معمولی دست به تولید آن‌ها می‌زنند.

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

برندهای مطرح سالت در ایران

صنعت ویپینگ در طی چند سال اخیر طرفداران زیادی را در ایران پیدا کرده است. یکی از محصولاتی که ویپرها به آن علاقه خاصی نشان داده‌اند سالت نیکوتین بوده است. به همین دلیل برندهای مطرح زیادی دست به فروش محصولات خود در ایران زده‌اند.

در این بخش محبوب‌ترین برندهای سالت در ایران را به صورت مختصر به شما معرفی می‌کنیم تا اگر به فکر خرید سالت با کیفیت هستید، محصول خود را با خیال راحت و از بین این برندها انتخاب نمایید.

برند رایپ ویپز

محصولات خود را به صورت دست ساز و توسط ویپرهای حرفه‌ای تولید می‌کند. از همین رو محصولات برند Ripe Vapes از کیفیت خاصی برخوردار می‌باشند و در هنگام ویپینگ طعم منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

نستی

برند Nasty علاوه بر تولید جویس‌های بسیار خوشمزه، توانسته سالت نیکوتین‌های بسیار با کیفیتی را تولید کند و نظر اکثر ویپرهای سراسر دنیا را به خود جلب کند. سالت نیکوتین‌های این برند در بطری‌های ۳۰ میلی‌لیتری بسته بندی شده و با میزان نیکوتین مشخص ۳۵ و ۵۰ میلی‌گرمی روانه بازار می‌شوند.
توصیه نهایی در مورد سالت نیکوتین

در صورتی که تازه با دنیای ویپ آشنا شده‌اید و به ویپینگ و ایجاد کلودهای بزرگ علاقه‌مند هستید و در گذشته سابقه استعمال سیگار، قلیان و سایر محصولات نیکوتین‌دار را ندارید، توصیه می‌کنیم که اصلا سمت سالت نیکوتین نروید.

سالت‌های نیکوتین برخلاف جویس ویپ‌ها حجم بخار بسیار محدودی را به شما ارائه می‌کنند و به دلیل داشتن مقدار نیکوتین بسیار بالا می‌تواند بر روی سلامتی شما تاثیرگذار باشند. این محصول برای افرادی طراحی شده است که به در فکر سیگار هستند و به دنبال جایگزین مناسبی برای سیگار می‌گردند.

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص خرید نیکوتین مایع کد 820877 مرک آلمان می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.خرید نیکوتین مایع

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت