ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

86 / 100

اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات را از شرکت شیمی کهن که نمایندگی سیگماآلدریچ در تهران می باشد تهیه کنید. این ماده یکی از ماده های آزمایشگاهی پر فروش سیگما آلدریچ میباشد. این ماده  از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی وارده شده توسط شرکت شیمی کهن که از بزرگترین شرکت های واردکننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از شیمی کهن  که مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران است  بخوانید.

شرکت شیمی کهن، نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

اسکوپولامین هیدروبروماید تری‌هیدرات یک داروی ضداسپاسم یکی و ضد تشنجی است که برای درمان اختلالات گوارشی مانند سندرم روده تحریک‌پذیر، کولیت اولساتیو، دیسپپسی، تهوع و استفراغ و همچنین برای کاهش سرفه و تب مصرف می‌شود. این دارو با تاثیر بر روی مواردی مانند عضلات صاف روده و مخاط روده و تاثیرات ضد تشنجی خود، به کاهش اسپاسم عضلات گوارشی کمک می کند.

اسکوپولامین هیدروبروماید به صورت قرص یا کپسول در دسترس است و معمولاً قبل از غذا مصرف می‌شود. مصرف این دارو باید زیر نظر پزشک باشد؛ زیرا ممکن است باعث عوارض جانبی مانند خشکی دهان، تهوع، سرگیجه و تاری دید شود. همچنین، برخی از افراد ممکن است به این دارو حساسیت داشته باشند.اس

اسکوپولامین

اسکوپولامین یک ترکیب شیمیایی است که برای مقاصد پزشکی استفاده می‌شود. داروی اسکوپولامین ضد اسپاسم است که به عنوان یک آنتی‌کولینرژیک عمل می‌کند. اسکوپولامین به عنوان یک مواد مخدر، به کنترل عضلات صاف در برخی از شرایط پزشکی مانند تشنج‌ها، تهوع و استفراغ، و تشنج‌های معده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هیدروبروماید چیست؟ 

هیدروبروماید یک ترکیب شیمیایی است که شامل یک گروه هیدروکسیل (-OH) و یک گروه برمید (-Br) می‌شود. این ترکیب معمولاً به عنوان یک محلول آبی قلیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند در تولید مواد شیمیایی، داروها و سایر ترکیبات مورد استفاده قرار گیرد. هیدروبروماید ها به عنوان منابع برم در سنتز شیمیایی نیز کاربرد دارند.

مشخصات اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس https://www.sigmaaldrich.com/ مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید.اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

S0929

Sigma-Aldrich

Scopolamine hydrobromide

meets USP testing specifications

Synonyme(s):
(−)-Scopolamine hydrobromide trihydrate,
Hyoscine hydrobromide, Scopine tropate
Empirical Formula (Hill Notation):C17H21NO4 · HBr · 3H2O
Numéro CAS:6533-68-2
Poids moléculaire:438.31
Beilstein:6100669

Numéro MDL:MFCD00150066

ID de substance PubChem:24899453
NACRES:NA.21

اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

  • S0929
  • اسکوپولامین هیدروبرومید
  • مطابق با مشخصات تست USP
  • مترادف(ها):
  • (-) – اسکوپولامین هیدروبرومید تری هیدرات،
  • هیوسین هیدروبرومید، تروپات اسکوپین
  • فرمول تجربی (نامگذاری تپه): C17H21NO4 · HBr · 3H2O
  • شماره CAS: 6533-68-2
  • وزن مولکولی: 438.31
  • بیلشتاین: 6100669
  • شماره MDL: MFCD00150066
  • شناسه ماده PubChem: 24899453
  • NACRES:NA.21

مشخصات فنی اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

  • آژانس
    USP/NF
    مطابق با مشخصات تست USP
  • Niveau de qualité
    200
  • Pf
    195-199 درجه سانتیگراد (ماده خشک) (لیتر)
  • برنامه های کاربردی)
    دارویی (مولکول کوچک)
  • سیم SMILES
    O.O.O.Br.CN1[C@@H]2C[C@H](C[C@H]1[C@@H]3O[C@H]23)OC(=O)[C@H](CO )c4cccccc4
  • InChI
    1S/C17H21NO4.BrH.3H2O/c1-18-13-7-11(8-14(18)16-15(13)22-16)21-17(20)12(9-19)10-5- 3-2-4-6-10;;;;/h2-6,11-16,19H,7-9H2,1H3;1H;3*1H2/t11-,12-,13-,14+,15- ,16+;;;;/m1…./s1
  • کلید InChI
    LACQPOBCQQPVIT-SEYKEWMNSA-N
  • اطلاعات ژن
    انسانی … CHRM1(1128)

شرح اسکوپولامین هیدروبرومید

اسکوپولامین هیدروبرومید به عنوان یک آنتاگونیست گیرنده موسکارینی استفاده می شود:
برای معکوس کردن اثرات قلبی فیزوستیگمین در قلب خرگوش
بررسی تاثیر آن بر رفلکس لرزش صوتی (gap-PPI){148)
برای مطالعه فعالیت های ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد قارچی و سمیت سلولی آن در شرایط آزمایشگاهی
برای مطالعه تأثیر آن بر شرطی سازی فشار دادن اهرم

کاربرد اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

  • اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات یک داروی ضد اسپاسمیکی و ضد تشنجی است که برای درمان اختلالات گوارشی مانند سندرم روده تحریک‌پذیر، کولیت اولساتیو، دیسپپسی، تهوع و استفراغ و همچنین برای کاهش سرفه و تب مصرف می‌شود.
  • اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات با تاثیر بر روی مواردی مانند عضلات صاف روده و مخاط روده و تاثیرات ضد تشنجی خود، به کاهش اسپاسم عضلات گوارشی کمک می کند. این دارو باعث کاهش ترشحات گوارشی و کاهش حرکات نامنظم و بی‌نظم روده می‌شود. همچنین، می‌تواند به کاهش سرفه با علت تحریکی و کاهش تب کمک کند.
  • استفاده از این دارو باید زیر نظر پزشک باشد، زیرا ممکن است باعث عوارض جانبی مانند خشکی دهان، تهوع، سرگیجه و تاری دید شود. همچنین، برخی از افراد ممکن است به این دارو حساسیت داشته باشند. به همین دلیل، مصرف این دارو باید با دقت و با توجه به شرایط شما توسط پزشک تجویز شود.اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

بسته بندی

1، 5، 25 گرم در بطری شیشه ای

اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات-min

اقدامات بیوشیمیک/فیزیولوژیک

آنتاگونیست غیرانتخابی موسکارینی استیل کولین. فراموشی ناشی از اسکوپولامین در حیوانات آزمایشگاهی یک مدل رایج برای کمبود حافظه است.

آرشيو دسته بندي ها : محصولات سيگماآلدريچ SIGMA ALDRICH

شرکت شيمي کهن از سالهاي بسيار گذشته وارد کننده مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ در ايران است . در اين قسمت مي توانيد انواع مواد آزمايشگاهي سيگماآلدريچ را همراه با مشخصات شيميايي و کاربرد آنها مشاهده کنيد و براي استعلام و ثبت سفارش به سراسر ايران اقدام نمائيد. در صورت عدم وجود ماده آزمايشگاهي مورد نظر خود بين محصولات با پشتيباني شيمي کهن تماس بگيريد. تا از موجودي آن اطلاع پيدا کنيد. خريداران محترم مي توانند جهت در خواست قيمت ماده مورد نظر از طريق راه هاي ارتباطي زير اقدام نمائيد.اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات

خرید اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات سیگماآلدریچ

شرکت شیمی که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات سیگماآلدریچ با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

کالاهای موجود در انبار ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان

تهران ارسال توسط پیک

مشتریان سایر شهرها ارسال توسط شرکت های حمل و نقل

قیمت  اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات سیگماآلدریچ

شیمی کهن  وارد کننده بدون واسطه محصولات شرکت سیگما آلدریچ آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد لطفاً جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی با شیمی کهن فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.خرید نیکوتین مرک کد820877

اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات-min

نمایندگی فروش مواد شیمیایی سیگماآلدریچ

کمپانی سیگماآلدریچ به عنوان  یکی از تولیدکنندگان برتر جهانی، در زمینه موادشیمیایی آزمایشگاهی، محسوب می شود. شرکت شیمی کهن در ایران،  نمایندگی سیگما آلدریچ  را به صورت انحصاری دراختیار داشته. و محصولات و مواد شیمیایی آزمایشگاهی، را به هموطنان ایرانی ارائه می دهد.

این شرکت با ارائه مشاوره دقیق فنی، اطلاع رسانی جامع، مطلوب و با اتکاء به سال ها تجربه کاری و بهره گیری از کارشناسان متخصص در بخش فروش، شما را در انتخاب مناسب ترین و با کیفیت ترین تجهیزات از کمپانی مرک که نمایندگی آن را  در ایران به عهده دارد، همراهی می نماید. این شرکت در طول سال ‌های سپری شده تجهیزات قابل توجهی به مراکز مختلف تحقیقاتی، صنعتی و آموزشی کشور ارائه داده است.خرید نیکوتین خالص

قیمت فروش اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات سیگماآلدریچ

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات سیگماآلدریچ می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم..نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت اسکوپولامین هیدروبروماید تری هیدرات سیگماآلدریچ میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت