ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی

81 / 100

کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی: مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

این مواد آزمایشگاهی بسته به نوع مصرف و کاربرد خود شامل دو نوع مواد شیمیایی معدنی و مواد شیمیایی آلی با گرید و درجه خلوص متفاوت (چون ACS، HPLC، GR، BioChemistry، Extra pure) می باشد.  معمولا بر روی بسته بندی و در کنار نام اصلی مواد مشخص می شود.

شرکت شیمی کهن یکی از مراکز  فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی، آماده ارائه خدمات در حوزه  نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان و…  با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و شرکت شیمی کهن به عنوان نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک در ایران محصولات زیادی را  عرضه می کند. جهت آگاهی از قیمت و خرید محصولات مرک آلمان می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی

 مواد شیمیایی آزمایشگاهی به جهت داشتن ترکیبات شیمیایی در موارد مختلف و مصارف گوناگونی بکار می روند، صنایعی چون:

  • صنایع پتروشیمی
  • آزمایشگاه ها
  • علوم آزمایشگاهی همچون ژنتیک، انگل شناسی، کالبد شناسی و…
  • صنایع داروسازی
  • پزشکی
  • صنایع غذایی
  • گیاه شناسی
  • صنایع رنگ و رزین
  • صنایع سرامیک و کاشی
  • تولید سرم و واکسن
  • منابع طبیعی و محیط زیست
  • فاضلاب
  • آبکاری فلزات
  • تولید موادشیمیایی – بهداشتی

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است. در سال 1995 تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد که البته هنوز هم 70 درصد سهام شرکت متعلق به خانواده مرک است. شرکت شیمی کهن نمایندگی مواد شیمیایی مرک در ایران را دارد. شما عزیزان جهت خرید و استعلام می توانید در صفحه فروشگاه محصولات را مشاهده و درخواست خود را به شماره های درج شده در وب سایت ارسال نمائید.

 

کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی

تفاوت مواد شیمیایی آزمایشگاهی با دیگر مواد شیمیایی

از نظر فرمول شیمیایی و نوع ماهیت، مواد شیمیایی موجود در آزمایشگاه با دیگر مواد شیمیایی موجود در صنعت و… یکسان است اما، تفاوت در نوع گرید و میزان خلوصشان، آن ها را از یکدیگر متمایز می کند.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی که به عنوان مهمترین مواد در آزمایشات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند، با داشتن درصد خلوص بالا و گرید های مختلف، که بر روی بسته بندی هر ماده ذکر می شود، بسته به کاربرد و نیاز کاربران به کار برده می شوند.
انواع گریدهای مواد شیمیایی بر اساس درصد خلوص:

  1. گرید آزمایشگاهی (Laboratory Chemistry grade): درجه خلوص بیش از 97%
  2. گرید عمومی (General Chemistry grade): درجه خلوص بیش از 95%
  3. گرید صنعتی (Industrial Chemistry Grade): درجه خلوص بیش از 90%
  4. گرید تحلیلی (Analytical Chemistry Grade): درجه خلوص بیش از 99%

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

رایج ترین گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

مواد شیمیایی آزمایشگاهی همانند سایر مواد مورد استفاده در آزمایشگاه به 4 حالت پلاسما، جامد، مایع و گاز موجود می باشد که هر کدام با توجه به نوع کاربری و میزان درجه خلوص، از گرید آزمایشگاهی مختلفی برخوردارند.

گرید فنی (Technical grade)

مواد شیمیایی با گرید فنی، به جهت نداشتن درجه خلوص کافی، برای استفاده در صنعت دارو و پزشکی مناسب نیستند ولی می توان از آن ها در مصارفی چون شستشو و یا بعنوان حلال استفاده کرد.

گرید خالص شده (Purified grade)

برای نمایش مواد شیمیایی با درجه خلوص خوب، از گرید خالص و یا گرید تجربی استفاده می شود. این گرید نیز به جهت عدم برخورداری از خلوص کافی برای استفاده در صنایع غذایی، دارو سازی و پزشکی مناسب نمی باشند اما می تواند در برنامه های آموزشی به کار برده شوند.

گرید آزمایشگاهی (Laboratory grade)

درجه خلوص بالای مواد شیمیایی آزمایشگاهی با گرید Lab، باعث شده تا برای مصارف آموزشی کاربرد داشته باشند اما میزان درجه خلوص گرید آزمایشگاهی برای مصارف دارویی و پزشکی توصیه نمی شود.

شرکت شیمی کهن جامع ترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و سایر شهرستانهای ایران می باشد که همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات، کاربران و متخصصان را در زمینه تولید و خرید مواد آزمایشگاهی همچون نیترات نقره، رزین سیلیکونی، اسید کلریدریک، تارتاریک اسید، بوتانول و… یاری نماید.

 مواد شیمیایی آزمایشگاهی

نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص محصولات نمایندگی مرک آلمان از جمله فروش مواد مرک آلمان است. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. برای دریافت محصولات بیشتر و استعلام سریع قیمت فروش محصولات مرک آلمان میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت از نمایندگی فروش مواد شیمیایی در تهران مطلع شوید  میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447  (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت