ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

سدیم پربورات صنعتی

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

سدیم پربورات صنعتی

83 / 100

سدیم پربورات صنعتی – پربورات ها اکسید کننده های قوی با طیف گسترده ای ازکاربردهای واقعی و بالقوه میباشند. سدیم پربورات صنعتی پودری آمورف و سفید رنگ ،بدون بو و محلول در آب با فرمول شیمیایی NaBO3 است.

یکی از محصولات پرفروش شرکت شیمی کهن می باشد. این محصول در شرکت شیمی کهن که یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است که به مشتریان ارائه داده می شود.

این شرکت آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان است. اطلاعات محصول به شرح زیر است و جهت آگاهی از قیمت و خرید سدیم پربورات صنعتی می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک merck ، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

سدیم پربورات صنعتی

این ماده به صورت بدون آب، مونوهیدرات، تری هیدرات و تتراهیدرات تشکیل می شود. گونه های مهم تجاری آن،سدیم پربورات مونوهیدرات(NaBO3.H2O) و سدیم پربورات تترا هیدرات (NaBO3.4H2O) هستند. NaBO3.4H2O در شرایط استاندارد (دمای محیط) پایدار است و امکان انجام واکنش های شدید با مواد قابل احتراق آلی، فلزات، فلزات قلیایی، کاتالیست های فلزی، نمک های فلزات سنگین، بازها، عامل های کاهش دهنده و اسیدها را دارد.

  • شماره ثبت : 4-04-7632
  • نام انگلیسی ماده : Sodium perborate
  • فرمول شیمیایی : BNaO3
  • نام های دیگر این ماده عبارتند از:Perboric Acid – Sodium Salt – Dexol – Na-perborate
  •   Sodium peroxometaborate – Sodium peroxoborate – Sodium oxidooxy-oxoborane
  • خواص شیمیایی و فیزیکی : وزن مولکولی 81.797 گرم بر مول
  • نقطه جوش : 130-150 درجه سانتیگراد
  • نقطه اشتعال : غیرقابل اشتعال
  • چگالی : 1.73 گرم برمترمکعب برای سدیم پربورات تترا هیدرات
  • حالت فیزیکی : پودر سفید رنگ
سدیم پربورات صنعتی

سدیم پربورات صنعتی

 خواص سدیم پربورات صنعتی

اگر سدیم پربورات صنعتی در آب حل شود،هیدروژن پروکسید آزاد می شود.خواص سدیم پربورات در محلول های آبی عملا شبیه به خواص محلول هیدروژن پروکسید می باشد. بنابراین، سدیم پربورات صنعتی به عنوان فرم جامد هیدروژن پروکسید استفاده شده، و در صنایع متنوعی از جمله تولید مواد شوینده به عنوان اکسید کننده های قوی به کار می رود. در مقایسه با محلول هیدروژن پروکسید، شرایط پایدار و استفاده از سدیم پربورات بهتر و راحت تر است.محتوای اکسیژن در دسترس NaBO3.H2O نسبت به هیدروژن پراکسید32% بیشتر است.این قدرت بیشتر دراکسیداسیون عملکرد تمیزکنندگی،سفیدکنندگی،لکه بری و بوزدایی را بهبود می بخشد.

در اتحادیه اروپا، سدیم پربورات صنعتی مانند تمتم پربورات ها در دسته سرطان زاها ، ایجاد کننده جهش های ژنتیکی یا مسموم برای تولید مس طبقه بندی شده است.به طوری که در اروپا استفاده از آن در محصولات آرایشی ممنوع اعلام شده است.

سدیم پربورات صنعتی باعث تحریک پوست ،چشم ها و دستگاه تنفسی شده و در صورت مصرف ممکن است باعث ایجاد تهوع ،استفراغ ،درد شکم و خون ریزی شود.قرار گرفتن در معرض مقادیر زیاد از این ماده سبب مشکلات تنفسی،آسیب دائمی به چشم،خارش شدید پوست و نارسایی کلیه شود.

نحوه تولید سدیم پربورات

برای تولید سدیم پربورات صنعتی در ابتدا واکنشی بین محلول اشباع بوراکس(Na2B4O7) و هیدروژن پروکسید برای تولید سدیم متابورات (NaBO2) انجام می شود. سپس سدیم متابورات باهیدروژن پروکسید واکنش داده و سدیم پربورات هیدرات تشکیل می شود. بعد از مدتی پربورات شروع به کریستال شدن می کند.

Na2b4O7 + 2NaOH > 4NaBO2 + H2O

 4(NaBO2 + 2H2O2 > Na2B2O4 (OH

ممکن است برای کنترل کردن اندازه کریستال ها از یک ماده فعال کننده سطحی استفاده شود.برای تولید سدیم پربورات بدون آب می توان گونه تترا هیدرات آن را حرارت داد.

NaBO3.4H2O + Heat > NaBO3 + 4H2O

سدیم پربورات صنعتی

سدیم پربورات صنعتی

کاربردهای سدیم پربورات صنعتی

سدیم پربورات صنعتی به صورت یک فرم فعال اکسیژن است که برای سفید کردن،روشن شدن ،تمیز کردن و بو زدایی مورد استفاده قرار می گیرد.این ماده در تعدادزیادی ازمحصولات تمیز کننده از جمله مواد شوینده لباسشویی و ظرف شویی، پودرهای سفید کننده ،نرم کننده های لباس،مواد شوینده دستشویی،تمیز کننده های چند منظوره ،خوش بو کننده های هوا و لکه بر ها استفاده می شود.

میزان سفید کنندگی سدیم پربورات نسبت به سدیم هیپوکلریت و دیگر سفید کننده های برپایه کلر کمتر است و باعث کاهش تضعیف رنگ و تخریب پارچه می شود.در دماهای بالای 0C 60 به سرعت اکسیژن آزاد می کند.برای فعال شدن اکسیژن دردماهای پایین تر (0C 60-40) آن را بایک فعال کننده مناسب مثل تترا استیل اتیلن دیامین (TAED) مخلوط می کنند.

به کار بردن سدیم پربورات ها محدود به تمیز کننده ها نیست،این ماده در مواد آرایشی و دارویی نیز یافت می شود.سدیم پربورات در بعضی از خمیر دندان ها،پاک کننده های دندان مصنوعی ،رنگ زداهای مو،تمیز کننده های ضخم ،محلول ها و تمیز کننده های لنزهای تماسی ،قطره های چشم و محصولات اشک مصنوعی استفاده می شود.

پیشنهاد می شود که واکنش گرها دارای سمیت کم و عمر مجاز بالایی داشته باشند.سدیم پربورات یکی از واکنشگرهای مفید در سنتز های آلی است و به عنوان یک جایگزین برای محلول های ناپایدار و بسیار غلیظ هیدروژن پروکسید که خطرات انفجاری قابل توجه ای داشته و معمولا از نظر تجاری در دسترس نیستند،می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر محصولات صنعتی کلیک کنید:

خرید سدیم پربورات صنعتی

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید سدیم پربورات صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

سدیم پربورات صنعتی

قیمت  فروش سدیم پربورات صنعتی

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش سدیم پربورات صنعتی می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

 

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت