ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

86 / 100

بنزن (سیکلو هگزاتری ان) یک ترکیب شیمیایی است که با فرمول سیکلو هگزاتری ان (C6H6) نماینده می‌شود. این ترکیب شناخته شده به عنوان یک هیدروکربن هاروماتیک و بدون اشباع می‌باشد. بنزن یک مولکول چند حلقه‌ای است که شش اتم کربن به صورت یک حلقه بسته شده‌اند و در هر اتم کربن، یک اتم هیدروژن وجود دارد.

این ترکیب بوی ممکن است شناخته شده باشد چرا که به عنوان یکی از اجزای اصلی بنزین، که یکی از سوخت‌های مایع استفاده شده در موتورهای داخل سوزانده و به عنوان یک حلال در شیمی و صنایع دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بنزن در شیمی آلی به عنوان پایه برای ترکیبات شیمیایی دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت شیمی کهن که یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی صنعتی  و مواد شیمیایی آزمایشگاهی است آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی از جمله خرید بنزن (سیکلو هگزاتری ان) با برند مرک آلمان با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. این محصولات ساخت شرکت مرک آلمان است.

بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

بنزن (سیکلو هگزاتری ان) مایعی ای است بی رنگ خوشبو که در تولید صنعت گروهی از مواد مانند پلی استایرن، لاستیک مصنوعی و نایلون استفاده میشود. بنزن (سیکلو هگزاتری ان) مایع در تهیه شوینده ها و رنگ ها نیز به کار می رود. این ماده متعلق به یکی از خانواده ی هیدرو کربن ها است. که هر مولکول آن دارای 6 اتم کربن و 6 اتم هیدروژن که یک ارایش حلقوی را به وجود می اورند .

اتم های کربن یکی در میان با پیوند دو گانه به یکدیگر متصل شده اند و فرمول شیمیایی بنزن (سیکلو هگزاتری ان) C6H6 است. این ماده در طبیعت به دو ساختار صندلی و قایقی وجود دارد. ساختار صندلی آن غیر قطبی بوده و ساختار قایقی آن قطبی می باشد. ترکیباتی که در ساختار بنزن (سیکلو هگزاتری ان) دارای حلقه بنزنی باشند در خانواده ی هیدرو کربن های آروماتیک قرار میگیرند .

بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

مشخصات بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

  • نام ماده : 1,3,4 سیکلو هگزاتری ان (1.3.5syclohexatriene)
  • نام تجاری : بنزن (banzene)
  • سایر اسامی : بنزول،سیکلوگزاترین،فنیل هیدرید

امروزه محصول  بنزن (سیکلو هگزاتری ان) را به مقدار زیاد از نفت خام استخراج میکنند. این ماده برای نخست توسط august kekule در سال 1865 ارائه شد. در حدود یک دهه بعد اگثر شیمیدان ها این نظریه را تایید کردند.

با کشف الکترون در سال 1897 و 1907 به وسیله thomson سه الکترون مشابه بین اتم های کربن در بنزن (سیکلو هگزاتری ان) قرار داده شد. اولین بار در سال 1925 sir robert robinson در دفاع از پایداری استثنایی این ماده نظریه حلقه ای بودن بودن مولکول را مطرح نمود .

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک merck ، محصولات سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.

نمایندگی مرک آلمان تقریبا در تمام عمر خود (غیراز دو دهه اخیر ) شرکت خصوصی بوده است.

خواص شیمیایی و فیزیکی

  • Molecuar formula: C6H6
  • Molar mass : 78.11 g mol-1
  • Appearance : coloress liquid
  • Density : 0.8765(20) g/cm3
  •  Melting point : 5.5 C , 279K , 42 F
  • Biling point : 80.1 C , 353 K , 176 F
  • Subility in water : 0.8 g/l @ 25C
  • Viscosity 0.652cp at 20C
  • Dipole moment : 0D
  • Flash point : -11C

اين محصول از برند مرک به دليل کيفيت خوب نسبت به ساير برندهاي معتبر دنيا مي تواند نياز بسياري از آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و دانشجويان را برطرف کند. جهت قیمت فروش مواد شیمیایی می توانید با همکاران فروش ما در نمایندگی مواد شیمیایی تماس حاصل بفرمائید.

بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

روش های جدا سازی بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

  • ریفرمینگ کاتالیستی : 

در این روش گروهی ار هیدروکربن ها با دمای جوش بین 60 تا 200 درجه در حضور کلرید پلاتینیوم و یا کلرید روهیدیوم در دما 500 و فشار 8 تا 50 اتمسفر با هیدروژن ترکیب میشوند . محصولات نهایی پس از جداسازی شامل بنزن میشوند .

  • تولوئن هایدروالکیلاسیون :

در این روش تولوئن به بنزن تبدیل میشود.در واحد هایی که تولید تولوئن و زایلن هر دو مدنظر باشد این روش جایگزینی مناسبی برای روش هایدروالکیلاسیون است.

  • کراکینگ بخار : 

(Steam cracking) این روش راه مناسبی برای نولید اتیلن و سایر الکان ها از هیدروکربن های خطی بزرگ است . بنزن محصول جانبی بعضی از این واکنش ها از جمله پیرولیز گازوئیل است .

 واکنش های شیمیایی -موارد مصرف

  1.  استخلاف الکترون دوستی آروماتیکی . برای مثال الکیلاسیون بنزن
  2.  hydrogeneration یا کاهش : در این روش بنزن و مشتاقانش به سیکلو هگزان و مشتاقانش تبدیل میشوند .

بنزن (سیکلو هگزاتری ان) یک ترکیب شیمیایی ارگانیک با فرمول C6H6 است که به عنوان یک هیدروکربن معطر طبقه بندی می شود .این ماده یک مایع بی رنگ ، سمی ، سرطانزا ، قابل اشتعال با بوی شیرین که سرعت تبخیر بالایی دارد و مسئول عطر در اصراف ایستگاه های بنزین است .یک فرایند شیمیایی مورد استفاده در پالایشگاه نفت برای تبدیل نفت خام به محصولات مایع با عدد اکتان بالا و هیدروکربن های اروماتیک قرار میگیرد .

در این فرایند مخلوطی از هیدروکربن ها عمدتا پروپان و بوتان با گاز هیدروژن ترکیب شده و سپس در معرض یک کاتلیزور کلرید پلاتین یا کلرید رنیوم در دمای 500 درجه و فشار 8-50 اتمسفر قرار میگیرد .محصولات معطر واکنش با استخراج با برخی از حلال ها از جمله دی اتیلن گلیکول و سولفولان جدا سازی شده و بنزول از سایر اروماتیک ها با استفاده از تقطیر جدا می شود . 

کاربرد های بنزن (سیکلوهگزاتری ان)

برای تولید مواد شیمیایی دیگر مانند اتیلن بنزن ، کیومن ، سیکلو هگزان ،نیترو بنزن و الکیل بنزن استفاده می شود بیش از نیمی EPS از کل تولید بنزول به اتیل بنزن تبدیل می شود . که به عنوان ماده استایرن است که برای ساخت پلیمر ها و ساخت پلاستیک استفاده میشود .مقدار کمی ازماده بنزن (سیکلو هگزاتری ان) برای ساخت برخی از انواع روان کننده ها ، رنگ ها ، مواد شوینده ،مواد مخدر ، مواد منفجره و افت کش ها استفاده می شود . تولوئن در حال حاضر به عنوان جایگزینی برای بنزول به عوان مثال به عنوان یک افزودنی سوخت استفاده می شود . خواص بنزول و تولوئن مشابه هستند اما تولوئن سمیت کمتری دارد .

بیشتر بخوانید: اسیدسیتریک Citric acid

بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

کاربردهای صنعتی بنزن و راه‌های کنترل خطرات

بنزن، یک ترکیب شیمیایی کلیدی در صنایع مختلف، از پتروشیمی تا پلاستیک‌سازی، کاربردهای فراوانی دارد. این ترکیب اساسی در تولید مواد شیمیایی و پلیمرها استفاده می‌شود. اما در کنار مزایا، خطرات نیز وجود دارد. در این مقاله، به جزئیات کاربردهای صنعتی بنزن پرداخته و راه‌های کنترل و مدیریت خطرات ارائه شده است.

از طریق اطلاعات جامع و توصیه‌های ایمنی، می‌توانید مصرف بنزن در صنعت را بهبود دهید و خطرات آن را به حداقل برسانید. این منبع ارزشمند برای کسب و کارها و افرادی است که به این ترکیب حیاتی و کاربردهای صنعتی آن علاقه دارند.

جهت اطلاعات بیشتر محصولات مرک آلمان کلیک کنید:

خرید بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده خرید بنزن (سیکلو هگزاتری ان) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.نیکوتین جویس 

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

قیمت –  فروش بنزن (سیکلو هگزاتری ان)

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش بنزن (سیکلو هگزاتری ان)  می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.خرید نیکوتین مایع

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.نیکوتین مایع

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

خرید بنزن (سیکلو هگزاتری ان) چگونه است؟شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات (مرک- آلمان)  و ماده بنزن (سیکلو هگزاتری ان)می باشد.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت