ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

81 / 100

از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟ شیشه های دو جداره ( double glazed window ) امروزه در اکثر خانه ها دیده می شود. اما شاید برای شما هم جالب باشد با کارکرد و نحوه ساخت آن آشنا شوید. سیلیکاژل نوع فرمی و متخلخل دی اکسید سیلیکون است که در یک چارچوب سه بعدی نامنظم از اتم های سیلیکون و اکسیژن را شامل می شود.

سیلیکاژل ها با اندازه متوسط 2/4 نانومتری خود، یک ماده با میل ترکیبی بسیار قوی هستند. که میل ترکیبی اصلی آن ها برای مولکول های آب به حساب می ‌آید. به دلیل وجود این میل ترکیبی بسیار قوی است. که از سیلیکاژل ها به عنوان یک ماده خشک کن در صنایع و بخش های مختلف استفاده می شوند.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

سیلیکاژل ها موادی سخت و شفاف هستند و آن ها با وجود فرم سختی که دارند. اما به شکل قابل توجهی نرم ‌تر از سیلیس یا کوارتز هستند. ویژگی اصلی سیلیکاژل ها این است . آن ها علاقه بسیار زیادی به جذب رطوبت و آب دارند و در صورت اشباع شدن با آب، به شکل قابل توجهی سخت می شوند. از سیلیکاژل ها در صنایع مختلفی مثل تولید شیشه های دو جداره نیز استفاده می‌ شود.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

در این مطلب قصد داریم تا نقش سیلیکاژل ها در تولید شیشه های دو جداره و چند جداره را بررسی کرده و بیان کنیم.

سیلیکاژل دو جداره چیست؟

سیلیکاژل ها برای اولین بار در طول تاریخ، در واقع در دوران جنگ جهانی اول برای جذب بخارها و گازهای موجود در ماسک های گاز اشک آور مورد استفاده قرار می گرفتند. ولی پس از آن در دوران جنگ جهانی دوم کاربرهای دیگری نیز برای سیلیکاژل ها کشف شد.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

در این زمان از سیلیکاژل برای خشک نگهداشتن پنی سیلین، محافظت از تجهیزات نظامی در برابر رطوبت، کاتالیزوری به منظور تولید بنزین با اکتان بالا و… استفاده می شد.

امروزه در ساخت شیشه های دو جداره نیز از سیلیکاژل استفاده می ‌شود. سیلیکاژل شیشه دوجداره در واقع شامل 4 نوع مختلف است. در ادامه به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت و این 4 نوع مختلف سیلیکاژل ها را به شما معرفی خواهیم کرد.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

شرکت شیمی کهن ،نمایندگی مواد شیمیایی سیگماآلدریچ در ایران می باشد این شرکت ارائه دهنده خدمات به مشتریان عزیز می باشد. کلیه محصولات مواد شیمیایی آزمایشگاهی از جمله مواد مرک، و سیگماآلدریچ و کلیه محصولات آزمایشگاهی را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟سیلیکاژل شیشه دو جداره نوع A

 در واقع گلوله هایی به رنگ روشن با قطر تقریبی منافذ 2.5 نانومتری هستند. ویژگی و کاربرد اصلی سیلیکاژل های نوع A آن است که این مواد خاصیت خشک کننده و جذب کننده رطوبت به شمار می روند. از این نوع سیلیکاژل نیز می ‌توان به عنوان حامل کاتالیزور، جاذب جدا کننده و جذب کننده فشار متغیر استفاده کرد.

 دو جداره نوع B

 شبیه به گلوله های سفید شفاف است. قطر منافذ آن بین 4.5 تا 7 نانومتر است و عملکرد این نوع سیلیکاژل این گونه است که جاذب مایع، حامل های خشک و کاتالیزوری در بسترهای به خصوص به شمار می رود.

 دو جداره نوع C

سیلیکاژل شیشه دوجداره نوع C دارای ساختار شفاف و میکرو شکل است. مواد اولیه برای تهیه بستر سیلیس به شمار می رود. این نوع سیلیکاژل علاوه بر آن که خاصیت خنک کنندگی و غربالگری دارد. به عنوان حامل خشک جاذب و کاتالیست نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

سیلیکاژل شیشه دو جداره ژل آلومینا سیلیس

این نوع سیلیکاژل ها به رنگ زرد روشن بوده و دارای خاصیت شیمیایی پایداری هستند. از ویژگی های آن می توان به مقاومت در برابر شعله اشاره کرد. آلومینا سیلیس به جز زمانی که در اسیدهای قلیایی یا هیدروفلوریک قرار دارند. به صورت کلی نامحلول بوده، قطبیت سطحی داشته و پایداری حرارتی و عملکرد آن بهتر از سیلیکاژل ریز و درشت است.

شرکت شیمی کهن وارد کننده مواد مرک در تهران و  همچنین فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی  و آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی با کیفیت عالی، قیمت مناسب و در مقادیر دلخواه به مشتریان می باشد.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

سیلیکاژل شیشه دو جداره پایدار کننده

سیلیکاژل شیشه دوجداره پایدار کننده به صورت پودر جامد میکرو متخلخل غیر کریستالی است و ماده غیر سمی به حساب می آید. از ویژگی های آن می توان به مقاومت در برابر شعله اشاره کرد. شفافیت رنگ و داشتن قابلیتی برای از بین بردن ناخالصی های غیر میکروارگانیسم، از مهم ترین مشخصات این نوع سیلیکاژل به شمار می رود.

هر یک از این نوع سیلیکاژل ها در بخش های مختلفی از تولید پنجره دو جداره مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به ویژگی ها و خواص شیمیایی که دارند، باعث می شوند تا شیشه های دو جداره ویژگی های منحصر به فردی پیدا کنند.

شرکت شیمی کهن  فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی با برند مرک آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید مواد شیمیایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن که نمایندگی مرک را دارد خریداری کنید .

 

از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

انواع کاربردها

همان طور که گفته شد از سیلیکاژل در بخش ‌های مختلفی از صنایع استفاده می ‌کنند. خاصیت و کاربرد اصلی این محصول برای خشک کردن و از بین بردن رطوبت می باشد. از سیلیکاژل به عنوان یک ابزار حفاظت کنترل رطوبت نسبی استفاده می شود. در علم شیمی از سیلیکاژل ها در کروماتوگرافی بهره می برند و در واقع از آن به عنوان یک فاز ثابت استفاده می کنند.

 سیستم تصفیه خانگی به منظور جذب مواد مختلف از سیلیکاژل استفاده می شود و این ماده کاربرد بسیار زیادی دارد. واقع نقشی به عنوان صافی روغن و رطوبت گیر را در سیستم های مختلف ایفا می کنند و از آن ها برای انجام این فرآیندهای استفاده می شود.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

از دیگر کاربردهای سیلیکاژل، می توان به جذب رطوبت و جلوگیری از بو گرفتن کیف های ورزشی، از بین بردن مه در پنجره های ماشین، حفظ عکس های قدیمی از رطوبت، حفظ لوازم آرایشی و خشک کردن تلفن های موبایل در آب افتاده اشاره کرد.

داشتن خاصیت جذب کردن رطوبت سبب شده تا سیلیکاژل نقش بسیار مهمی در صنایع گوناگون ایفا کرده و حتی از آن در خانه‌ ها نیز استفاده شود.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

نحوه استفاده

این ماده در واقع یکی از مهم ترین مواد خشک کنی است که در صنعت ساخت شیشه و پنجره های دو جداره، سه جداره و چند جداره از آن استفاده می شود. ویژگی دیگر این ماده آن است که به دوام چسب پلی سولفاید نیز کمک می ‌کند.

یکی دیگر از کاربردهای این ماده در سیستم های هوای فشرده صنعتی است که از آن به منظور خشک کردن هوا استفاده می ‌شود. در واقع می ‌توان سیلیکاژل مورد استفاده در ساخت شیشه های دو جداره را نوعی نم گیر شیشه نامید.

نقش دیگر سیلیکاژل شیشه دو جداره این است که گاهی اوقات رطوبت باعث رشد قالب و فساد در انواع مواد می ‌شود و به همین منظور از سیلیکاژل در تولید شیشه های دو جداره استفاده می ‌کنند تا جلو این فساد را گرفته و باعث شوند که مواد مورد استفاده در شرایط رطوبت نیز همچنان کار خود را با قدرت انجام دهند.

کیفیت سیلیکاژل شیشه دو جداره می ‌تواند عامل تعیین کننده ‌ای در عملکرد خوب این شیشه ها باشد. در واقع سیلیکاژل ها نقش اصلی را در جذب رطوبت از پنجره های دو جداره ایفا می کنند و به هر میزانی که سیلیکاژل شیشه دو جداره کیفیت بالایی داشته باشد، به همان اندازه شاهد جذب رطوبت به بهترین شکل ممکن هستیم.

خرید سیلیکاژل از معتبر ترین نمایندگی های مواد شیمیایی

اگر علاقمند هستید تا سیلیکاژل شیشه دوجداره را خریداری کرده و از آن استفاده کنید. می توانید از طریق سایت شیمی کهن اقدام به خرید سیلیکاژل شیشه دوجداره کنید.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

شرکت شیمی کهن  انواع سیلیکاژل از جمله سیلیکاژل شیشه دوجداره را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید هر نوع سیلیکاژل که به آن نیاز دارید را در حجم های گوناگونی از سایت  سفارش داده و در کمترین زمان این محصول را دریافت کنید.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

اين محصول از برند مرک به دليل کيفيت خوب نسبت به ساير برندهاي معتبر دنيا مي تواند نياز بسياري از آزمايشگاه، مراکز تحقيقاتي و دانشجويان را برطرف کند. جهت قیمت فروش مواد شیمیایی می توانید با همکاران فروش ما در نمایندگی مواد شیمیایی تماس حاصل بفرمائید.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

شرکت شیمی کهن نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با بخش فروش شرکت شیمی کهن تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.

ارسال کالاهای موجود در انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد.

روش ارسال کالا مشتریان تهرانتوسط پیک

 ارسال مشتریان سایر شهرها

توسط شرکت های حمل و نقل ( تیپاکسپستترمینال )

قیمت – فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد. این شرکت در زمینه واردات محصولات سیگما از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک آلمان و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود  ارسال  کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.از چه نوع سیلیکاژل در شیشه دو جداره استفاده می‌شود؟

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت