ساعات کار از ساعت 9 صبح تا 18 بعد از ظهر - پشتيباني فروش -02166895887-09122885447
tel

اتانول چیست؟ خرید اتانول

دسته بندی
تماس / Contact
  • تلفن : 66985887-021
  • واتس آپ _ تلگرام 09122885447
  • ایمیل : info@shimikohan.ir
فروش نیکوتین مرک آلمان

اتانول چیست؟ خرید اتانول

86 / 100

در این مقاله شرکت شیمی کهن قصد دارد در مورد اتانول چیست؟ خرید اتانول را از کجا تهیه کنیم؟  مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهد. الکل طبی درواقع همان الکل اتیلیک یا اتانول 96% است که 4% آن آب می باشد. این محصول آلمانی(مرک) درمقایسه با محصولات مشابه خارجی ازکیفیت بالایی برخوردار است.اتانول چیست؟ خرید اتانول 

اتانول یکی از محصولات پرفروش شرکت شیمی کهن می باشد. این محصول در این شرکت که یکی از نمایندگی های  فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی است آماده ارائه خدمات در حوزه فروش مواد شیمیایی با کیفیت عالی، و قیمت مناسب به مشتریان است. جهت آگاهی از قیمت و خرید اتانول  می توانید ابتدای همین صفحه را ملاحظه فرمایید.

اتانول ( Ethanol ) که با نام های الکل اتیلیک یا اتیل الکل شناخته می شود، یک الکل ساده با فرمول C2H5OH است. اتانول یک مایع فرار ، قابل اشتعال و بی رنگ با بوی مشخص و خاصیت ضدعفونی کننده و نیز روان‌گردان است که ماده اصلی موجود در نوشیدنی های الکلی است.

از آنجاییکه الکل اتیلیک به راحتی می تواند در آب و سایر ترکیبات آلی حل شود در طیف وسیعی از محصولات از جمله محصولات مراقبت شخصی و زیبایی از رنگ ها و لاک ها تا سوخت مورد استفاده قرار می گیرد. اتانول چیست؟ خرید اتانول 

اتانول چیست؟ ساختار اتانول

اتانول (ethanol)، که الکل، اتیل الکل و الکل گیاهی نامیده می شود، مایعی بی رنگ است. از آن جا که این می تواند به راحتی در آب و سایر ترکیبات ارگانیک حل شود. اتانول همچنین در گستره ی زیادی از محصولات کاربرد دارد. از مواد مراقبت شخصی و محصولات زیبایی و لاک ناخن گرفته تا حتی سوخت خودرو. این الکل می تواند با بنزین مخلوط شده و در وسایل نقلیه موتوری استفاده شده و خوش سوزی سوخت را افزایش دهد.اتانول چیست؟ خرید اتانول

بسیاری از ایستگاه های بنزین سوخت ترکیبی ارائه می دهند که معمولا 10 درصد اتانول و 90 درصد بنزین است. وسایل نقلیه برای استفاده از این ترکیب سوخت نیازی به تغییر در ساختار موتور خود ندارد. وسایل نقلیه سوختی فلکس که دارای سیستم های سوختی اصلح شده هستند،. می توانند از E85 استفاده کنند که ترکیبی از 85 درصد اتانول و 15 درصد بنزین است. با تغییرات اندکی در موتور، این وسایل نقلیه می توانند از بنزین به تنهایی و یا هر ترکیبی از اتانول تا 85 درصد استفاده کنند.

 

اتانول چیست؟ خرید اتانول

نامهای دیگر اتانول اتانول چیست؟ خرید اتانول 

  • الکل اتیلیک ،اتیل الکل، الکل میوه،الکل 96%
  • فرمول شیمیایی:C2H5OH
  • جرم مولکولی: 46.07
  • نقطه جوش: 78.4 درجه سانتیگراد
  • گرید های محصول: صنعتی و دارویی اتانول چیست؟ خرید اتانول 

تاریخچه اتانول اتانول چیست؟ خرید اتانول 

اتانول (الکل) ازقدیم برای انسان ماده ای شناخته شده بود و ازاین ماده به اشکال مختلف استفاده می شد. جذاسازی این ماده به عنوان اتانول نسبتا خالص به احتمال زیاد اولین بارتوسط جابر بن حیان که صنعت تقطیر را گسترش داد،صورت گرفت. البته بیشترگمان می رود که اتانول خالص توسط محمدزکریای رازی دانشمندایرانی تولید شده باشد.

روش های تولید اتانول

  • روش های تولید اتانول متفاوت می باشد:اتاتانول چیست؟ خرید اتانولانول چیست؟ خرید اتانول 
  • زتخمیر حبوبات و میوه ها مانند آبجو
  • از تقطیرحبوبات و میوه ها مانند:ودکا، ویسکی، جین
  • ازتغییرشیمیایی درسوخت های فسیلی همچون گاز، زغال سنگ و نفت الکل صنعتی بدست می آید
  • ازترکیب شیمیایی منوکسید کربن و هیدروژن مانند: متانول و الکل چوب

کاربرد و ساختار اتانول

اتانول استفاده های بسیار متنوعی دارد. علاوه برکاربردهای پزشکی درصنایعی مانند صنایع دارویی، بهداشتی، عطرسازی ،رنگسازی و نظامی کاربرد داشته و همچنین درصورت استفاده از یک واحد آبگیری مانند(Molecular sieve) می تواند به عنوان اتانول سوختی مورد استفاده قرارگیرد.

این شرکت فعال در زمینه خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش محصولات مرک به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید محصولات مرک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شیمی کهن که نمایندگی مرک را دارد خریداری کنید .

اتانول چیست؟ خرید اتانول

 روش تولید الکل

ملاس خام پس از دریافت درمخازن ذخیره وموادکمکی در انبار مواد شیمیایی ذخیره می شوند.موادکمکی درمخازن محلول سازی با آب مخلوط شده ومحلول حاصل باتوجه به برنامه تولید به بخش تخمیرپمپ می شود.ملاس خام نیز درمخزن محلول سازی رقیق شده و به بخش تخمیرپمپ می شود.اتانول چیست؟ خرید اتانول

البته ازفرمانتور دوم به بعدملاس خام بدون رقیق سازی وبه طورمستقیم به داخل فرمانتورها پمپ می شود.شروع تخمیر باانحلال وزن معینی ازخمیرمایه خشک دریک مخزن خاص سپس انتقال آن به پری فرمانتورمی باشد.فرایندتخمیربه گونه ای است که محتویات پری فرمانتور به فرمانتور اول ومحتویات این فرمانتور به فرمانتوردوم و به همین ترتیب تا فرمانتور پنجم پمپ می شودبه نحوی که فرمانتورهایی که به صورت fed Batch عمل می کنند به صورت یک سیستم پیوسته درمی آیند.درپایان مرحله تخمیر محتویات فرمانتورپنجم به مخزن ذخیره مش الکلی پمپ می شود.اتانول چیست؟ خرید اتانول

مخزن مش الکلی درست قبل از فرایند تقطیربوده وجهت تضمین خوراک دهی بخش تقطیرمی باشدتافرایندتقطیربطور پیوسته انجام شود.اتانول چیست؟ خرید اتانول

غلظت الکل درسطح مراحل متوالی تخمیربه تدریج افزایش یافته ودرنهایت به حدود 10-9% می رسد.همچنین هوای موردنیاز جهت تخمیر نیز ازطرق 2بلور تامین می شوند در بخش تقطیر شش ستون سینی دار وجود دارد که فرایندجدا سازی اتانول از سایرترکیبات تولیدشده درحین تخمیر راانجام می دهند.

دراین بخش سه نوع محصول شامل الکل طبی،الکل صنعتی و روغن الکل تولید می شودکه در مخازن جداگانه ذخیره می شوند.همچنین مقادیر بسیارزیادی گازCO2 نیزتولیدمی شودکه به صورت کپسول گازCO2 یا یخ خشک به بازارعرضه می گردد.به علاوه بخشی ازاین گازنیز احتمالا در فرایندتصفیه شکرکارخانه ای که درمجاورت کارخانه الکل می باشد مصرف خواهد شدوبه طورکلی به ازای هر 5/3کیلوگرم ملاس الکل تولید می شود.

 اتانول چیست؟ خرید اتانول

قیمت فروش- اتانول اتانول چیست؟ خرید اتانول 

شرکت شیمی کهن ،ازجمله وارد کنندگان و فروشندگان اتانول بوده و در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی صنعتی بخصوص اتانول  تجربه بالایی دارد.شما می توانید جهت تهیه با کیفیت و مناسب این محصول با کارشناسان شیمی کهن  ارتباط بر قرار کنید.اتانول چیست؟ خرید اتانول

جهت استعلام و تهیه اتانول 96% مرک و صنعتی می توانید به دو روش ابتدا با شماره های مستقیم شرکت تماس گرفته و با کارشناسان فروش ما در در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه مقدار نیاز را ارسال نمایید تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را در یافت نمائید.اتانول چیست؟ خرید اتانول

قیمت – فروش مواد شیمیایی مرک آلمان – شیمی کهن

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش اتانول می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت خرید محصولات نمایندگی مرک و تهیه این محصول (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید.

همچنین از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول  را به همراه میزان نیاز خود ارسال کنید. در کمترین زمان  ممکن پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری کنیم .

جهت محصولات بیشتر در نمایندگی مرک و استعلام سریع قیمت میتوانید ازطریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز درکمترین زمان پاسخ استعلام خود رادریافت نمائید.

 

سوالات متداول:

اتانول چیست؟ ethanol، که الکل، اتیل الکل و الکل گیاهی نامیده می شود، مایعی بی رنگ است. از آن جا که این می تواند به راحتی در آب و سایر ترکیبات ارگانیک حل شود.

قیمت و فروش اتانول چگونه است؟شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی بخصوص فروش اتانول می باشد.

راههای ارتباطی :
021-66895887(ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

LiveZilla Live Chat Software
تماس با ما
تماس تلفنی

شماره تماس

09122885447

تلفن ثابت

شماره تماس

02166895887

اطلاعات
اطلاعات
بازگشت